ПИТАННЯ, ЯКІ ЧАСТО ЗАДАЮТЬСЯ (FAQ)
Ні, цього робити не потрбіно. Ми отримаємо ваш запит на придбання товару під замовлення автоматично. Менеджер магазину зв’яжеться із Вами у разі потреби і повідомить додаткову інформацію.
Доставка не входить у вартість товару та оплачується за рахунок покупця (крім випадків зазначених при замовлені, наприклад: при певних сумах замовлень – доставку оплатить магазин).
При замовлені є можливість обрати доставку:
- НОВА пошта
- УКРПОШТА
Якщо дані сервіси Вам не зручні, вкажіть в примітках до покупки ФІРМУ або ОРГАНІЗАЦІЮ, через яку хочете отримати товар. Наші працівники зв’яжуться із Вами для уточнення деталей доставки.
Доставка здійснюється у строки, встановлені службами доставки, які оберете. Замовлення зробені до 15:00 мають високі шанси запакуватись і відправитись у цей же день.
У розділі “Кабінет” відображаються деталі ваших замовлень.
Після оформлення замовлення Ви отримуєте повідомлення на Email вказаний при покупці / реєстрації. При потребі менеджер з Вами зв’яжеться для узгодження деталей замовлення та дотаткових повідомлень про його відправку.
Замовлення можливо оформити наступним способом:
- через кошик сайту;
- по телефону;
- електронною поштою;
- через месенджери та соц. мережи
При потребі з Вами зв’яжеться менеджер магазину, для уточнення деталей замовлення, наявністі товару на складі, способу оплати і термінів доставки.
На даний момент доступні наступні способи оплати:
- накладений платіж (без або із передоплатою);
- оплата за безготівковим розрахунком на юридичну особу.
Вже скоро будуть доступні оплати через | VISA | MASTERCARD | та інші способи.